src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ny vecka

Idag är det måndag och 1 December och 24 dagar och 13 timmar tills planet lyfter från landvetter till Thailand. Tiden går så himla fort! Det finns en sak jag saknar just nu och det är snö:/ Vart är snön? ag vill att den ka komma nu:(

Vad ska jag hitta på idag då? Jo jag och Annelie ska plugga vid 12 så innan tänkte jag bege mig upp till Elins Esplanad och kika i de nya affärerna och se fall jag kan finna någe snyggt att ta på mig på överkroppen till Jultittningen, byxer eller kjol är inte att tänka på när man har sin ovve:P Måste för övrigt se om jag har kvar min tomteluva nåonstans för det är ju ockå ett måste:) Resten av dagen blir till att plugga, måste vara väl förberedd till redovisningen i morgon. i kväll ska jag i väg och ta den andra vaccinationen bara. 500 kr borta vips:/

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0