src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lucia


I dag är det den 13 december och det betyder alltså att det är Lucia! Det brukar vara en ganska mysig dag och mycket härlig sång både på stan och på tv. Skövdelucia har visserligen rean varit och det missade jag, vilket jag tycker var synd:( Hoppas på att det kanske är något i alla fall idag. Tänkte bara knalla och slappna av en stund på stan sen tänkte jag, behöver komma ut och slippa tänka på skola och plugg. Jag börjar komma någon stans vilket fall och det känns ju bra. Ska försöka bli klar med något idag, men vi får se hur det blir. För övrigt tänkte jag ha det ganska mysigt för mig själv och tända lite ljus och längta både till julen och semestern. Skulle någon få för sig att besöka mig är det också välkommet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0