src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ljus i tillvaron

Idag har jag varit i skolan mellan 8.15-15.00, det har varit rätt så intensivt, men vi han med vår lilla tårtstund i alla fall! Det var gott och trevligt:) På morgonen fick jag även reda på att Annelies och mitt arbete blev godkänt! Vi trodde verkligen att vi skulle få göra om lite, men icke sa nicke! Så nu är det sista seminariumet avklarat, en inlämning och ingen kompletering. Nu är det bara min stora uppgift som jag tänkte försöka göra klart i morgon och på fredag. Vi bestämde oss för att inte träffas i gruppen i morgon så jag är "ledig". Känns som det har tänts ljus i min mörka tillvaro:)

Snart ska jag i väg på vårt första styrelsemöte! Ska bli spännande och se hur vi kommer överens. Ska gå och göra mig i ordning och vänta på att Anna kommer, för vi ska ta sällskap dit.

Ha en nice kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0