src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Koh Samui, Sandy Resort Kl 21.29

Hallo!

Mamma jag lever!

Nu sitter jag pa hotellet vi bor pa i Koh Samui, och vi hade turen att ha datorer har. Vet inte om det ar bra eller daligt, eftersom risken ar att jag ar inne for mycket. Ne jag ska faktist inte sitta har ofta men jag vill ju garna uppdatera er lite. Flygresan gick i alla fall bra! Men bade jag och Sandra blev snopna over att vi inte mellanlandade? Vi akte i ett jatte stort plan som man fick ga ner en trappa for att kuna ga pa toaletten. Jag blev lite smatt aksjuk nar vi narmade o0ss phuketsflygplats for da var det riktigt mycket luftgropar sa hela planet skakade. Men det var verkligen haftigt att se phuket fran luftenb, man sag verkligen hela stranden. Sedan nar vi kom fram sa fick vi vanta tre ocvh en halv timma pa nasta plan som skulle ta oss ut till koh samui, och det planet var fyra ganger sa litet som det stora planet vi akte till phuket med. Nar vi kom fram till hotellet fick vi lite problem for dom hitta inte var bokning, men vi fick till slut en bokining i alla fall sa allt loste sig till slut men man blev lite irreterad, det var till och med pa tal om att vi kanske skulle fa flytta runt till olika rum men det slapp vi. Sandra och jag somna ganska direkt nar vi la ossi gar kvall for det hade varit en lang och jobbig flygresa och klockan var ungefar 21.30 nar vi kom till hotellet thailansk tid, alltsa 15.30 svensk tid. Vi sov 2 timmar sammanlagt pa planet.

Idag sa har jag och sandrat utforskat bade boh puth beach och Chaweng beach. Chaweng var klar bast, hade bra marknad och strand med massor av aktiviteter och fina restauranger. Vi har aven tagit premiar doppet i havet! Vi har ju inte sa langt dit. ca 2 meter fran hotellet.  Det var riktigt skont och hoga vagor! Vadret har varit mulet idag och i morse var det mycket skurar men det forsvann vid 12 tiden pa dagen. Det var bra vader att shoppa i alla fall!

Sandra och jag har nyss varit och atit en god middag och drukit pina colada ur en kokosnot, ska lagga upp en bild pa den nagon annan dag!

ฟ กำ หฟ พฟ ฟสสร้นยยฟ
(Ha det sa bra allihoppa!)


Kommentarer
Postat av: vivan

Härlig drink! Ser sjukt härligt ut!

Bada, ät, och drick...och glömm inte att shoppa loss!kram!

2008-12-28 @ 17:06:46
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Adela Karlsson

Gillar om det du skrivit! Roligt att se en del schyssta grejer och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om varenda dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0