src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag 12 december

Idag är det: 
- 2 dagar till julmys hemma hos Sanna och Sebbe
   - 8 dagar till julsittningen
- 12 dagar till julafton
- 13 dagar tills jag åker till Thailand
-  En månad tills jag fyller år


Jag har verkligen varit dålig på att uppdatera bloggen. Men det finns alltid en bra förklaring till det. Om jag ska vara ärlig är det samma anledning som alltid, nämligen att jag har så himla mycket plugg just nu. När det är fredagkväll kan jag i alla fall bjuda på ett inlägg.

I onsdags blev det pepparkaksbak med Nina och Sofia! Vi hade riktigt trevligt och det blev massor av pepparkakor.



Vet inte riktigt vad jag ska uppadera er om? Joo jag var hemma hos Ida idag och hälsa på henne och lilla Frank med Maria. Det var riktigt trevligt och han är ju så himla söt. han somna till och med hos mig! Nu i kväll har jag varit hemma hos Nina och kollat på Idol men jag valde att gå hem efter första delen för jag är så himla trött. Men nu sitter jag här framför min bästa vän (datorn).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0