src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

20 december 2008

Idag är det julsittning på kåren, en dag tills mamma kommer hit och hämtar mig, 4 dagar till julafton, 5 dagar tills jag och Sandra åker till Thailand och 23 dagar tills jag fyller år.  Vart tar all tid vägen?  I går så  städa och packa jag hela dagen, men jag är fortfarande inte klar med packningen. Finns vissa saker jag måste köpa till mitt lilla reseapoteket också, samt lite annat smått. Jag börjar verkligen bli nervig inför resan, jag har bara varit utomlands en gång och då åkte jag med min mamma, moster och syster till Lanzarote. Då var det en trygghet att ha mamma brevid sig i planet, emn nu ska jag åka själv med en kompis, men Sandra duger också som handkramare:P Eller hehe jag har inte frågat henne än fall hon kan va det:) Ähh det som är läskigt är att lyfta och landa resten av resan ska le inte va någe problem. Hoppas de visar bra och roliga filmer, jag ska försöka hitta en bok att läsa med, vill läsa Liza Marklunds bok Livstid, måste fixa den på något vis:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0