src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

18 December


Idag är det den 18:e december och bara en vecka kvar tills jag och Sandra flyger till Thailand:) Tiden har gått så sjukt fort, och jag har inte örjat packa än. På söndag kommer Mamma och hämtar mig här i Skövde och då måste jag ha packat klart tills resan, för jag kommer ju inte hem hit igen innan jag åker. Sen måste jag desutom packa kläder som jag ska ha dagarna innan jul i Askersund. Jag håller på och organisera mina dagagar nu för dom är ganska fyllda. Idag ska jag till exempel plugga nästan hela dagen och gå på möte i en timma. I morgon så ska jag fortsätta plugga, beroende på hur mycket jag har hunnit idag. I morgon ska jag även ut och äta med gänget på kvällen, men jag ska även försöka hinna städa lite här hemma samt börja packa. På lördagen ska jag fortsätta att städa och packa och sen på eftermiddagen ska jag göra mig i ordning inför sittningen som är kl 18.00 men vi har förferre hemma hos Anna före. På söndagen så kommer jag garanterat på som förtjänat, men jag måste även upp och tvätta, så kommer även mamma hit på förmiddagen för att hämta hem mig till Askersund. SÅ ja jag har och göra dessa dagar!

Nej nu är det dags att fixa frillan och hänga på kläderna och käka frulle. Sen bär det av till mitt andrahem *Skolan*.

Ha en bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0