src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag

Gårdagen
Igår gick dagen snabbt men ja njöt av min ledighet ordentligt med att bara ligga på soffan och ta en en tupplur mellan tv tittandet. Jag har verkligen lärt mig att kunna varva ner och slappna av under dagarna, för jag har inte alls svårt att somna en stund mitt på dagen. På kvällen åkte jag i väg till Skyllbergsvallen och spelade match mot Kopparberg och vi vann med 3-1:) Madde gjorde de tre målen. Men efter matchen så var det blandade känslor för min del, jag viste inte om jag skulle skratta eller gråta, under matchen fick jag bara spela ca 10 minuter och om en i laget inte hade skadat sig i den sista minutrarna hade jag fått 3 minuter mindre speltid. Jag tycker att jag lägger ner så mycket tid med fotbollen men inte får någonting för det. De minutrarna jag fick spela gick verkligen bra och jag önskar att jag kunde få visa mer, men jag vet inte hur det skulle gå till när jag intefår någon speltid.

Idag
Idag är det ags att göra nytta igen och börja jobba 14.30 till 21.30, uch jag tycker inte om den sista halvtimmen:(  Innan jobbet tänker jag ta det lungt, ska åka med Pelle när han ska till jobbet, för jag ska hämta bilen hos mamma på hennes jobb så jag kan ta mig in när jag börjar jobba.

Längtar till i helgen då jag är ledig Lördag och Söndag:) Efter jobbet vid fyra på fredag beger jag mig ner till Skövde och stannar där över helgen för att fixa och dona så jag inte behöver göra det när jag flyttar hem sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0