src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

4 dagar kvar...

...till hemfärden "SKÖVDE":)

Tiden har gått så fort, känns som sommaren bara flögförbi, vart tar all tid vägen? Mycket tid har spillts på jobb i sommar, och det finns både för- och nackdelar med det. Fördelen är att jag tjänar mycket pengar och nackdelen är att man har mindre tid att ta hand om sig själv. Igår så var det meningen att jag skulle ha jobbat 7-16, men det fattades folk till kvällen så jag fick göra en delad tur och arbeta 7-21 i stället, så det blev 10 h i stället för 8.5 h. Denna månad har jag jobbat 13 dagar och på de dagarna har jag jobbat 106 timmar och det känns ju bra, eftersom det kommer komma mycket pengar i slutet av september.

Idag har jag varit ledig och samla krafter till morgondagens och söndagens arbetspass som är ganska långa, 7-21 och 7-16. Mycket OS tittande och mycket svenska framgångar, som att Aspelin och Johansson har gått till dubbelfinal i tennis, Handbollsdamerna vann mot Tyskland med 27-26 i deras grupp,  Anna Lindberg är vidare till semifinal i simhopp, Therese Alshammar tog sig till semifinal i 50 m fritt och Stefan Nystrand tog sig till final i 50 m fritt i simning.

I eftermiddags begav jag mig till Katta i Pålsboda och umgicks med henne och Agga. Mycket flum men det var trevligt att träffas:)



Nej nu måste jag snart lägga mig om jag ska orka upp i morgon. Men liten uppdatering har ni fått i alla fall:)

Natti Natti

Det var skakigt ? men Anna Lindberg är vidare och har en bra
Therese Alshammar.Foto: Scanpix
Teresa Utkovic.
(Bilder från SVT och Aftonbladet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0