src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

2 dagar...

...till Skövde

Idag jobbade jag sista dagen för sommaren, 7-16 blev det och det var en lång dag som på något sätt blev kort. Allt gick så himla snabbt. Skönast det kanske, eftersom sista dagen brukar vara seg. Innan jag gick hem så sa jag hej då till alla gamlingar och personal, och när jag gick ut genom portarna kändes det så skönt (även fast det regnade) att sluta, eftersom jag jobbat väldigt mycket denna sommar. Nu blir det en veckas helt ledigt och på måndag nästa vecka så ska jag mjukstarta skolan med att vara fadder åt de nya lärarstudenterna. 

Annars idag har jag hållt mig välinformerad om vad händer på OS fronten och nästan hela dagen har det kommit glädjande besked:) Stefan Holm till final i höjd, Kallur vidare från försöken i häck och handbollsdamerna vidare till kvartsfinal:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0