src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

1 dag kvar...

...till Skövde:)

Gick upp klockan 8.00 för jag kunde inte sova så mycket längre. Innan jag somna i går kväll låg jag och grumla på vad jag egentligen hade gjort denna sommar? Jag kom fram till attjag inte gjort så myckert mer än att jobba och flyttat. Denna lediga vecka kanske man ska ta och rå om sig själv och kanske hitta på någonting kul:) Längtar verkligen hem till skövde nu! I morgon bär det av hemmåt och jag kommer verkligen njuta av att kunna göra som man vill och inte ha andra personer runt fötterna. Jag ska småpyssla i lägenheten så jag verkligen känner att jag är hemma. Jag vet inte om mitt internet komme fungera nu när jag kommer hem, men det visar sig väll, men det kanske får ligga nere med bloggandet ett tag. Ska försöka skriva i morgon innan vi åker.

I kväll så är det dags för min sista match för året och den blir mot Vivalla stars *borta*. Hoppas det går bra nu och att vi vinner, känns skönt att sluta med ett bra resultat. Sen får jag nöja mig med att hålla tummarna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0