src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Torsdag 17 april 2008

God morgon! Har varit uppe i en halvtimma nu, skutta ur sängen direkt när klockan ringde för jag såg att solen tittade fram ute, man blir ju en smula  piggare då:) Himlen är helt blå och inte ett moln på himlen, så idag blir det leggins och min gråa hängselklänning att ta på. Ska även ta fram mina ballerina skor! Synd bara att man ska sitta inne hela dagen nästan eftersom vi ska va i skolan. Vi börjar klockan 10.15 men Eleonore kommer hit klockan 8.00 för vi ska sitta med B-uppsattsen. Sen över lunch ska vi fortfätta med B-uppsattsen och när vi är klara för dagen med den så ska jag vidare till min basgrupp som sitter med projektet. Så dagens skola tar slut vid 18.00. Den här dagen hade varit perfekt att vara på VFUn och få vara ute i det fina vädret. '

Det är så häligt med soliga vårdagar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0