src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lidköping

Om en och en halv timme går bussen till Lidköping, men jag är så himla trött. Kommer somna på bussen säkerligen.Somna sent igår för fort jag la mig ner i sängen så kunde jag inte sova hur trött jag än var.

På tvn igår sa de att det skulle bli 20 grader varmt idag men det ser jag inga tendenser på just nu i allfall, eftersom det är mulet och grått ute. Vem vet det kanske kommer frammåt eftermiddagen? Hoppas allt går fort idag och det flyter på allt jag och Eleonore ska göra, så kanske jag kan få ta en tupplur innan kören klockan 18.00 i kväll, tror det skulle behövas så jag är pigg i morgon när vi ska sitta med projektet hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0