src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tankar

Grattis till mor min som fyller 45år idag:)

För övrigt är det som vanligt på fronten, mycket att göra och trött seg. Sitter just nu hemma i Åmmeberg.Har inte så mkt för mig faktist, sitter mest för mig själv och pluggar. Känns som att mitt hem verkligen är i skövde och inte här i Åmmeberg längre, jag har hittat min plats och vara på och där trivs jag allra bäst. Bara att få vara ensam och ingen som tjatar på en. Bara får vara mig själv och ingen som påpekar hur en ser ut och ingen som vet något om mitt förlutna. Joo det finns ändast en person i hela skövde som vet mycket och lite till om mig, och det är den person som jag litar mäst på i hela världen och det är Sara. Det är tur att man har hittat en sån underbar vän. Utan henne skulle inte mitt liv va som det är nu.

När jag tänker tillbaka på mitt gamla liv så ser jag inprincip bara ett svart hål som helt och hållet borde slutas igen, mkt hämska minnen som vill suddas ut ur mitt minne för gått men som ändå kommer ligga där inne och gro så länge jag lever. Vore det inte för vissa personer så hade kanske jag helt inte hade klarat av att gå vidare. Men just nu för tillfället är bara livet helt underbart. Det är som att födas om på nytt.

I morgon blir det till att ta sig ut i det riktiga arbetslivet. Göra det som jag tycker om allra mest, att ta hand om dom små liven som borde få en bra början och se ljuset i framtiden. De är bara i början av sitt liv och är som mest mottagliga av ny information som vi vuxna ska se till att de får på ett bra sätt...Mitt mål är att de barnen inte ska få det som jag har haft det, de ska få en bra förskole och skolgång...

image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0