src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tv kväll

Sítter hemma hos Sara nu:) Väntar på att Sjukhuset ska börja och efter det följer Andra avenyn:)
Känns bra att ha någon och vara hos på kvällarna när man känner sig som ensammast.
För tillfället dammsuger fröken Alvarsson och är väldigt aktiv och duktig:) Heheh samma sak har jag gjort i dag fast direkt när jag kom hem eftersom jag är en sådan person som inte tål att se allt damm...
Jag fattar inte vart allt damm kommer ifrån? Kan ju inte påstå att jag har det stökigt och jag dammsuger minst tre gånger i veckan..

Nu tystnade dammsugaren och jag tror hon är klar. Ska väll avlägsna mig :) Finns ju ett liv utanför dataskärmen med:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0