src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag

Ja vad kan det stå på fias schema idag då?

- Käka frulle
-Promenix med sara till min Vfu-plats och få ett papper påskrivet:)
-Gymet
-LÄSA PÅ INFÖR REDOVISNINGEN
(VIKTIGT)
-Vara uppe hos Sara hela kvällen

Ja jag har ju och göra idag så jag behöver i allfall inte va rastlös:)
Har inte så mkt träningsverk idag som jag trodde att jag skulle få:/ Så det är ganska skönt för då kan jag träna lika mycket idag!! Ja det kommer nog bli som jag trodde, Sara och jag kommer bli träningsnarkomaner. SÅ kul och träna på Natilus:) De har verkligen allt!! 179 kr i månaden i ett år och då får man träna och bada hur mycket man vill + att man får sola lite billigare:)

Nej nu ska Fia tänka på att käka frukost som är först på schemat idag, sen blir det på med mjukisbyxorna, linne och gympa dojjorna och march pannkaka ut i det soliga fina vädret här i Skövde!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0