src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

oj oj oj

hehe sista gången jag kolla på klockan igår kväll så var hon kvart över nio och sen slockan jag:/ och jag har sovit SÅ skönt i natt, men choken kom när jag vakna att jag har inte gjort endel saker som ska va klart idag till grupparbetet:( Fick läsa så fort jag vakna, och sen dår jag väll börja skriv lite igen då:/ Lite svårt att göra det själv, Annelie var sjuk igår så vi sket i och träffas, men vi ska försöka sitta efter skolan idag. Uch om två dagar så ska arbetet skickas iväg till de andra grupperna så de får läsa det. Jag känner mig lagom stressad eftersom det är jag och Annelie som ska sätta ihop det.

Nej nu ska jag bädda, ta på mig och diska så fort jag kan så jag kan sitta med skiten enstund innan jag ska gå iväg och träffa de andra i gruppen.

Kommentarer
Postat av: mia

pa nyar ar jag i sverige, sa det kan vi gora! :P

2007-10-24 @ 16:18:47
URL: http://miapatricia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0