src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ensam

Sitter här i min enkla lilla boning helt ensam:( vet inte riktigt vad jag ska göra?? Har kollat på tv nästan hela dan:/
Känner mig så himla ensam, har ingen att sitta och skratta med och det är inget mer roligt på tvn och kolla på häller:( Vad ska man göra? Brist på fantasi eftersom dagen nästan är slut och jag har liksom ingen att va med häller.

Sakna många vänner man hade förr:/ Jag tycker om mitt nya liv men vissa vänner fattas mig...Vänner som för några år sedan var de man litade på mäst utav alla, en vän som jag saknar mycket i bland är Sandra Nilsson. Henne kunde man prata med och det stanna bara mellan oss. Det är få vänner jag fått så mycket kontakt med som jag fick med henne. Vi var verkligen bästa kompisar och vi häll sams i vått och tort. SAKNAR DIG...
Två riktiga vänner har jag haft i mitt liv och det är Sandra och Sara.

Sara jag har sagt det flera gånger och jag säger det igen, du är min skyddsängel och jag skulle inte klara mig utan dig. Det är bara du kvar känns det som.

Ensamheten sprider sig i min lilla lägenhet och tårarna rinner ner för mina kinder, jag vill ha någon att krama, någon att dela mina stunder med.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0