src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

17 oktober 2007

Dagen har börjat med fint väder, och det är det bästa som kan hända så man kan gå ut utan att behöva ha med sig paraplyet! En långpromenad skulle ju sitta fint idag på eftermiddagen:) Var ett tag sen man gjorde de eftersom man haft vfu och fått massa motion när man åkt dit:) Kanske skulle svänga förbi ett gym och kolla vad det kostar att börja träna? Måste börja nu för min kondition börjar slutta nerför. Saknar verkligen att spela fotboll nu eftersom då var min kondition som bäst.

Annars idag så ska jag möta Mariah, Annelie och Oliver för vi ska till Västrahöjdsgymnasium och göra en undersökning i en mediaklass:) Ska dit i orgon med och träffa en annan klass.

Vill ha min aböcker från adlibris snart så man kan börja läsa och påbörja uppgiften till den nya kursen. Fick en oväntad uppgift som de sa förut att vi inte skulle göra. men a ja sådant är livet och det är inte så mycket att göra åt.

Nej nu ska jag snart knallla till skolan och träffa en lärare som rättade min uppgift. Måste fråga lite saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0