src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

14 Oktober 2007

Jag har en klänsla inom mig att det är en sak som fattas, jag kan inte sätta punkt på vad det är? Idag har det bara varit en jobbig dag och gråten har funnits nära tillhands hela tiden. Det är vid sånna här tillfällen man inte vill vara ensam:( Jag borde vara lycklig, jag har det jag längtat efter så länge som att jag utbildar mig och skaffat min egen lilla boning. Jaghar även min allra bästa vän till hands i alla väder, utan Sara hade mitt liv i skövde inte varaså rofyllt som det är nu. Men det är något som fattas i allfall... Jag kanske larvar mig, kanske bara är det dystra höstvädret som fårr mig att tänka på saker som jag inte ska oroa mig för....

Jag vet bara en sak som fattas mig och som har fattas mig de senaste tre åren, och det är Pappa. Under senaste tiden har längtan efter honom varit större än vanligt och jag vet inte varför. Kanske för att julen börjar närma sig, och det är den tredje julen som han inte finns vid min sida. Saknar honom så fruktansvärt mycket, men jag vet att han alltd kommer finnas med mig genom livets alla hinder, och han kommer hjälpa mig att komma över dem...
Sitter hemma i Åmmeberg nu och alla minnen finns omkring mig, hitta hans finaste ägodel i garderoben, kepsen som ingen annan än han fick bära, den ska jag ta han om väl.

Ikväll bär det hem till Skövde igen, kanske är lika bra och komma hem till vardagen igen känns det som just nu. Om livet känns jobbigt så har jag i allfall min bästaste bästa vän till hands:) Hon kan alltid pigga upp en med ett gott skratt!

image117

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0