src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Saknad

Trodde jag aldrig skulle säga det, men jag saknar faktist den gamla tiden:( Den tiden livet bara flöt på som vanligt utan massa bekymer... Mycket saker har ändrats under min livsgång, personer i mitt liv har försvunnit, vissa kommer förhoppningsvis tillbaka medens endel kommer jag aldrig få se mer. Många tårar har rullat ner för mina kinder och fler kommer det troligtvis bli. Man kanske inte ska tycka synd om sig själv, men ibkan tycker jag verkligen synd om mig själv, speciellt de stunder som jag är ensam. Så länge jag har någon vid min sida så känns ensamheten så långt borta men så fort man sitter hemma i sin ensamhet känns det som att ingen i hela världen bryr sig om en.
Därför är det tur att jag har Sara här i närheten den största tiden av dagen. Utan henne vet jag inte vad jag skulle göra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0