src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Två dagar

Är en sån person och kommer alltid vara en sådanperson som alltid gör saker i sista sekund. Ska försöka att bli bättre på att göra saker på en gång så jag slipper ha det hänga över mig. Men jag känner inte att det är så himla betyngande att göra det nu två dagar före det ska in eftersom jag hade börjat lite innan:)  Sitter uppe i Saras lägenhet helt ensam, ganska skönt faktist..känns som man får någonting gjort än när man sitter hemma och kommer på massor utav annat som behövs göras i hemmet hehe.

Uch det är inte länge kvar tillsdet är jul. Men på julklappsfronten
är jag däremot jädrigt snabb:P Redan klar vettu! ´HA HA.....
Ketti och jag gick på stan i lördags och gjorde julruschen!

Ne nu ska jag väll försöka va broder duktig igen ska köra järnet nu tills Nina kommer så ska jag ta hand om henne lite. Sen ska jag och köpa biljetter tills julsittningen den 15 dec på kåren, längtar så:) 

Ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0