src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tidig morgon

Precis som igår var jag uppe med tuppen, sitter uppe vid Saras dator och pluggar.
Snart klar men jag vet inte om resultatet blir bra? Ganska luddig uppgift vi fått man
vet inte riktigt om det är rätt eller fel det man gjort? Ja ja man får väll se. Det värsta
som kan hända är ju att mn fåpr en komplitering när det står vad som är felet så
man kan rätta till det. Men en komplitering är ju inte så roligt så jag får väll be till de
högre makterna att jag klarar det men jag blir ju inte förvånad om jag får fixa till det lite.

Vad händer idag då? Jo Sara kommer hem till Skövde igen och min ensamma tid vid
datorn är över. Har varit skönt att kunna sitta vid datorn själv utan att behöva dela den
med någon:) Ja ja den är ju faktist inte min så jag får överge den och hoppas att min
älskade dator har blivit lagad snart så jag kan få ägna tid åt den och inte behöva springa
maraton upp till Sara varje gång jag ska kolla något:)

image272

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0