src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lördagens bravader

Dagen började med att Sara och jag gick på stan och fixla lite saker inför kvällen och sen var det bara att dra sig hemmåt igen för att städa Saras lägenhet och göra i ordning. Tiden gick snabbt och kl 16.00 kom tjejerna som vi skulle gå på sittningen med. Sen kl 17.00 började vi gå till kåren och tur som vi hadde så kom vi först till kön:)

Julsittningen bjöd på massor av tokerier och man fick sig flera goda skratt:) Billigt var det oxå med alkohol, och det kanske inte var så bra eftersom man kanske köpte sig allt för mycket:/ Men men så var det. Julbord med massor av god mat blev det och man var riktigt mätt när man kom därifrån...

..Efter sittningen blev det mellanfest hos Sara igen och det var massor utav roligt folk:) Kan tänka mig att det kanske var runt 25 st.

Senare begav sig alla åt olika håll några gick till kåren och några gick till bogrens och en del som jag begav sig hem heheh (Fanns orsaker till det)



image292
Lördagens outfit




Bål blev det:)

FÖRFEST
image307
Sara, Nina och Mathilda

image308
Hanna 1, Hanna 2 och Hanna 3






JULSITTNING PÅ KÅREN
image296
Jag och Hanna

image297
Sara och Hanna




image302
Snyggaste kallingarna haha


MELLANFEST
image303
Jag och Nina var verkligen på G




Kommentarer
Postat av: mmmmahaha

fick du dig ett nyp???????

2007-12-25 @ 18:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0