src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Funderingar och tankar...

Här kommer lite av mina tankar inför det nya året 2008...

Vad kommer igentligen hända detta kommande år? Vem vet hur min framtid kommer se ut? Jag hoppas i allfall att jag kommer klara av skolan i allfall, för jag vill verkligen bli det jag utbildar mig till. Vad jag vill när jag är klar är ju en annan sak. Men jag hoppas i allfall att 2008 kommer vara mitt år. De år som kommer bjuda på många äventyr och andra roliga saker.....

Man får ju inte glöma att jag kommer inom två veckors tid fylla 20 år och att den 27 oktober så har mina två provår på körkortet gått ut och jag har förhoppningsvis inte blivit av med det innan dess hihi...

Vad ska mer hända detta år? Låt mig tänka efter? Joo får ju inte glöma att min moster fyller jämt i oktober (inga år nämns) och då blir det party!

Vad mer år 2008 bjuder på det får vi se?

jag  har ettt nyårslöfte med, eller igentligen två och det är:

- Leva sundare (Som alla andra år) men den här gången ska jag verkligen lyckas.
- Ta hand om min ekonomi mer

Ganska nöjd med mina löften och på tisdag morgon så börjar Sofia Wellermos nya och sundare år!!!!!


Kommentarer
Postat av: Johannah

Leva sundare står alltid på min nyårslöfteslista..men inte då! Bara man mår bra i kroppen o själen så får allt ostbågarna slinka ner på Lördagen! :) Gott nytt år! /Johannah

2007-12-30 @ 21:29:48
URL: http://johannahandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0