src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Vikt


Ursäkta mitt dåliga bloggande men jag är inne på min examenstermin och det finns inte mycket tid till bloggen men jag ska försöka bli lite bättre och dela med mig om hur det går med vikten igen.

Under sommaren har jag gått upp 5,7 kg och det är inget jag är stolt över precis, men ibland blir det bakslag men då är det bara att ta tag i saken igen och börja om från början. Idag börjar jag med cambridge soppor igen helt i en hel vecka sen beroende på hur det gått denna vecka så får jag ser när jag börjar äta någon måltid. Mitt mål är att gå ner 5.7 kg först men att sedan gå ner 4 kg till. Sedan är det dags att sätta nya mål, men det är inget jag tänker göra nu!

Skillnaden denna gång är att min Mamma ska dricka soppor också, hon ska göra en magsäcksoperation om en månad så hon ska leva på soppor till dess utan att äta något. Känner att vi verkligen kan peppa varandra när man tycker det är jobbigt!

När jag har gått ner så mycket så jag känner att jag verkligen är nöjd med mig själv så lovar jag att jag kommer avslöja hur mycket jag vägde i januari 2010 när jag startade bantningen. Just nu känner jag att detta kan hållas hemligt, det är bara mina närmaste vänner och familj som vet om hur mycket jag vägde då!





Kommentarer
Postat av: Pyttianna

Det är bara att kämpa på! man ser verkligen att du har nått fina resultat. tyvärr blir det lite bakslag ibland men det fixar du! ;)



det blev en jätte skön promenad, vacket väder gör ju det lilla extra!

2010-09-13 @ 15:52:22
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0