src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag!

Då var det redan fredag till min glädje, för jag ser helst att denna vecka går fort tidsmässigt! Men samtidigt inte för jag vill njuta de få dagar jag är hos familjen. Måste faktist berömma mig själv att jag verkligen börjar igen med cambridge och kör en hel vecka med bara cambridge för det är jätte tufft att klara det.

Idag ska jag skärpa till mig och börja plugga, har legat på latsidan ett tag, har typ bara läsit några sidor i en bok sen har jag skitit i det. FY SKÄMS FIA! Men ärligt jag måste sätta igång nu! Det enda jag vet att jag ska göra idag är att åka till Therese och Molly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0