src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Då var det dags!

Det finns inget bättre än att ha hemma studier och slippa gå upp tidigt för att gå till skolan, men nu är det snart dags. Vi går typ i skolan en gång i veckan så jag ska inte klaga! Vänta bara när jag har VFU i fem veckor då kan jag ju glömma sovmorgon. ska jag va ärlig förstår jag ite varför vi ska va i skolan idag? Okej morgonen kanske, men efter lunch? Vi ska ha Workshop om något som knappt ingen har kommit igång med i examensarbetet. Jag och Eleonore har gjort två av sex intervjuer så vi har inte så mycket att göra i alla fall. Sen blir jag förbannad på att detta kommer dom med i tisdags?

Annars idag så ska jag till gymmet och köra Crosstrainern (vet inte hur det stavas?). Vill gå och svettas aset av mig:) Va så himla roligt att va tillbaka på gymmet igår, dock hade jag träningsvärk från fotbollsträningen så jag tog inte ut mig helt! Men idag ska all energi ut! Hoppas på att få med mig Anna så jag får lite sällskap.  I kväll är det möte med fotbollen också! Så ska jag Hanna och Malin hämta våra new body produkter som vi sålt! Behöver verkligen nya trosor och sport BH.

Nu ska jag fixa mig i ordning och dra till Högskolan! (Lät som att jag har långt dit, problemet är att jag ser skolan från mitt fönster.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0