src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

1 Oktober

Ja då var det en ny månad då! En händelserik månad där det händer mycket...många jag känner fyller år både vänner och familj, jag ska ta en tripp till stockholm den 15-18:e, i morgon ska jag Spela match mot Ulvåker, på söndag åker laget ner till Göteborg och tränar samt titta på IFK Göteborg-Mjällby! Ska även börja på min VFU V.42. Känns som att det kommer bli en bra månad!

För övrigt, vad mörkt det är ute på morgonen nu..när jag gick upp 6.30 så var det kolsvart och det var det inte igår när jag gick upp samma tid. Det är verkligen höst nu och det är faktist lite mysigt, jag brukar inte tycka om hösten annars:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0