src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Morgon mys

Sitter här i soffan och tittar ut på det vackra vinterlandskapet och advetsstjärnan är upphängd i fönstret. Önskade dock att jag kunde få lugnet i kroppen också, men den dagen kommer, dock inte före jul. Fram till den 13 december så kommer jag och Eleonore inprincip leva på varandra, examensarbetet måste bli klart så att vi får gå upp och bli examenerade i januari. Efter den 13 januari så är det full rulle med min andra uppgift i andra kursen som gäller i en veckas tid, har inte gjort mycket på den så det lär bli plugg till över 100% den veckan.

Igår var det min sista dag på VFUn och vi gick till pingstkyrkan med alla på förskolan och "sjöng in" advent. Det var riktigt mysigt att sjunga med alla barnen! I torsdags så fick jag paket och en liten blomma av alla barn och personalen, det var en glaskula med tomtar i:) Det var med en tår i ögat jag lämnade förskolan i går, kommer sakna alla grymt mycket!

Idag står examensarbetesplugg på shemat, samt futsalträning. Om jag hinner ska jag fortsätta röja lite här hemma, för det lär jag inte hinna några veckor fram över kan jag säga. I morgon så är det futsal cup i Källbypå eftermiddagen, jag hade tur och hamna i den sena gruppen, den andra skulle samlas kl 7.00 på morgonen.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0