src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Melodifestival kväll!

Sitter hemma i lägenheten helt själv och tittar på melodifestivalen som sänds från Örebro. Nära mina hemma trakter och om jag hade bott kvar i Askersund hade jag gjort allt för att få komma dit och vara med och titta live. Vi får hoppas på att det någongång kommer till Skövde:)

I morgon ä det träningsmatch mot Hörnebo men jag ska inte vara med och spela eftersom jag inte tränat under veckan pga ryggen. Ska i alla fall dit och heja fram laget till seger, kan bli svårt eftersom Hörnebo ligger i Div 3 och vi Div 4 men man ska aldrig säga aldrig.  

Under eftermiddagen och kvällen har jag hunnit tvätta, plugga och tagit 1,5 timmars promenad:) Det är inte dåligt tycker jag! Kände mig som en maskin på promenaden det kändes som jag kunde gå hur långt som helst men eftersom jag hade tvättid så kunde jag inte det:/ I morgon blir det självklart en långpromenad igen, eller så blir det ett träningspass på Puls.

Kommentarer
Postat av: matilda

Ja det är mkt möjligt att det hette så

2010-03-06 @ 22:23:01
URL: http://matilduus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0