src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Två mobiler?

Ja då har jag jobbat hela dagen, var meningen att jag skulle jobba mellan 7.15-16.00 men jag gick hem 15.20 i stället! Det låter bättre än vad det blev, han med en buss som gick 15.23 och när vi börjar åka så känner jag i byxfickorna och inser att jag har TVÅ mobiler på mig. Jag hade alltså fått med mig en jobbtelefon, det var bara att hoppa av på nästa hållplats, som tur var kom det en buss precis då så jag kunde åka tillbaka. Så den tiden jag trodde jag spara in försvann.

När jag kom hem så han jag bara innanför dörren sen iväg till stan för att träffa Anna och ta en fika. Vi satt i 1,5 timma! var så himla skönt att bara koppla av och snacka lite skit:)

Nu känns det som att jag kommer somna ovaggat i kväll, även om det är varmt! Skönt att vara ledig i helgen! Nästa vecka väntas ett 7 dagars pass! HÄRLIGT:)


Kommentarer
Postat av: Pyttianna

Jag har också lyckats med det där att ta med jobbtelefonen hem, lite jobbigt när det larmar! haha.. man har ju ingen lust att förtsätta jobba när man slutat ;)



Tack så mkt!! Japp, vi hoppas att han tittar ut snarast! Kram

2010-07-19 @ 23:18:13
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0