src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Dags igen

Uppe med tuppen och om 30 minuter så sätter jag mig på hojjen och cyklar upp till jobbet. Har suttit och velat fram och tillbaka om jag ska cykla eller åka buss, men har nu kommit fram till att jag cyklar! Har varit lite lat på sista tiden och åkt buss, men nu får jag ta och spara in lite pengar och ta det billigaste färdmedlet. Dock tycker jag inte om att använda min cykel på jobbet eftersom det ligger glas och annat man kan få punktering av på gaterna i området. Bättre att ta kommunens cyklar som jag inte behöver betala lagningen av punkteringen av.

Annars idag så är det lugnt, kommer säkerligen somna en stund när jag kommer hem. Känner att detta kommer bli en dag i trötthetens tecken om jag inte får mycket att göra på jobbet så tiden går fort. Hatar när man får sitta av tiden. Man går ju inte gärna hem tidigare och missar en del pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0