src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Award

Jag har fått en award av Nina


Med denna award följer lite måsten !
Jag ska skriva sju saker om mig själv i bloggen, länka till den person jag fått den av. samt att länka till sju andra som ska få awarden !


1. Studerar till lärare i tidigare åldrar vid Högskolan i Skövde och har ett år kvar!


2. Jag älskar att spela fotboll!


3. Jag värdesätter mina vänner jätte mycket och gör allt för att ha dem kvar!


4. Thailand är mitt favoritresemål och jag tvekar inte en sekund att åka dit igen!


5. Jag är en riktig sportnörd och kollar på allt mellan fotboll, handboll, hockey, skidor, skidskytte, slalom, curling mm på tv och gärna i verkligeheten.

6. Jag har nu gått in aktivt för att bli en sundare människa och gå ner 20 kg fram tills Juli!


7. Det jag tycker att jag är allra bäst på gällande matlagning är min egna köttfärsås!

jag vill skicka detta award vidare till...


Sandra N, Sara A, Anna A, Mia K, Emilia G, Marica



Lycka till tjejer!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0