src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Underbara vänner

Nu sitter jag här i min lägenhet i skövde med ett vinglas brevid mig helt klar för att börja partaja. I hallen står min underbara Sara och har panik över hur ser ut och det räcker inte att vi säger att hon är fin. I badrummet står min bästa Katta och fixar det sista. Sara har gjort mig jätte fin, men det är något som fattas och det är en hals som är helt u funktion. Vet inte var det är men jag har ont på högra sidan i halsen, kanske visdomstanden som växer igen? Gör as ont när jag gäspar och sväljer. Känns ju inte så bra eftersom denna kväll blir det mycket dricka, gäspningarna kan jag spara på.

Tidigare idag var jag, Sara, Katta och världens bästa Nina på staden och kolla runt lite, jag hitta min outfit. (Som alltid sista dagen). Snart är det dags för födelsedagsparty i festlokalen för Nina och Robban, ska bli så roligt!

Ha en underbar kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0