src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

To day!

Uppe med tuppen och känner mig pigg! Vakna av mig själv och tur var väll det eftersom jag glömt och ställa klockan. Det är bra ibland och ha en inbyggd klocka.

Har även suttit och knåpat ihop hur jag vill ha trycken på mina träningskläder:) Det blir mitt namn med liten text på bröstet på Windbreaker jackan, och mitt efternamn nere på ryggen på mjukiströjan och mina initialer fram på låret på mjukisbyxorna. Ska bli skönt att kunna smälta in i mängden snart, alla är klädda i grönt och svart på träningarna och så kommer jag och sticker ut med blåa shorts. Låter kanske larvigt, men det ser illa ut. Får köra på helsvart outfit tills kläderna kommer.
SOC U LOGO SOCK SF081 GREEN
Från att ha varit i ett lag som har vita och blåa kläder till att bli helgrön är ett stort steg:p

Har hunnit mycket nu på morgonen, men två saker jag fortfarande inte ha tagit itu med är frullen och påklädningen:) Vet inte vad jag ska ta på mig idag, ungarna har bild så jag borde inte ta på mig några kläder som jag är rädd om.

I kväll blir det bio med Nina! Vi ska kolla på Män som hatar kvinnor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0