src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tisdag

Gårdagen: Igår åkte jag till Örebro och lekte med Sandra! Det var jätte trevligt och vi hade endel att prata om. Vi var på stan och kolla lite och käkade en bit mat:) Tack Sandra för den trevliga dagen.

To day: Dagen började med chockbeskedet att jag kommer få jobba tillsammans med min syster i sommar:/ Blandade känslor för det men hon måste ju ha ett jobb. Förhoppningsvis kanske vi inte jobbar så lika. Har även varit på en morgonpromenad på 45 minuter! Känner mig så duktig! I kväll ska jag träna med Skyllbergstjejerna, ska bli roligt:)

Annars idag ska jag syssla med lite saker här hemma, fåt i uppdrag att ta hand om disken och så ska jag laga mat till familjen och det blir naturligtvis spagetti och köttfärssås alá Sofia.


Bild från promenaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0