src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Dagen!

Dagen började med att jag, Nina och Sofia gick in till stan och  kollade runt i affärer och käkade lunch. Jag hittade en klänning till min systers student på Gina tricot, en marinblå med vita ränder. Köpte ett par vita läggins som jag ska ha till. Nina och Sofia hitta lite dom med och vi hade jätte trevligt! Sedan begav jag mig hem och slumrade till på soffan och vips så var klockan så mycket att jag skulle iväg till träningen. Träningen idag var kall och blöt, jag frös jätte mycket.  I morgon är det match mot Stenstorp/Vreten kl 19.00 borta. Känns lite tråkigt att de ska vara match på en fredag kväll. Det är bartömning på kåren i morgon med och jag hoppas inte vara allt för trött efter matchen så jag orkar gå dit. 

 

Kommentarer
Postat av: becca

vilken härlig dag! hoppas att allt är bra med dig sofia? år och dar sedan!



länkar din blogg hos mig :)

2009-06-05 @ 19:35:54
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0