src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Lider:(

Ser här har varit den värsta natten jag har varit med om, det är som ren tortyr, jag kan inte röra på mig förens det känns som både örat och huvet ska sprängas i tusen bitar. Alvedonen har inte bitit på mig och jag tror inte penicilien har börjat gjort det än häller. Jag prepparerar mig verkligen med allt nu för att försöka bli bra och slippa ha ont, Jag har i natt samanlagt sovit fyra timmar, ska bli intressant och se fall jag kan hålla rullgardinerna uppe underdagen när vi har föreläsningar. Det finns en nackdel med att plugga, missar man föreläsningar så fattar man ingenting sen. Egentligen kanske jag skulle va hemma och ta hand om mig själv men skolan måste jag till.  Idag och i morgon får jag pina mig själv att gå dit, sen är jag ledig tills måndag och på fredag så åker jag hem till Askersund. Känner att jag vill ha folk omkring mig när jag inte mår bra, det är så tråkigt att va själv.

Ne nu ska jag göa mig i ordning *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0