src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tisdag

God morgon!

Uppe med tuppen och det är om en timma dags och bege sig till skolan och ha föreläsning till klockan två, det tråkiga är att det är en föreläsare som är å himla tråkig, så jag har inte direkt några förväntningar. Sen på lunchen har vi stämma, och vi får le hoppas att några kommer så vi inte behöver ställa in det. Efter stämman är det seminarium, så det blir ingen rast och ro förens jag kommer hem idag, eller inte då häller för då måste jag packa och eventuellt måste jag tvätta med kom jag på. Måste gå ner till tvättstugan innan jag går till skolan och boka tid. I morgon åker jag till Askersund, ska ha en Tupperwaredemostration hos Mamma på torsdag. När jag åker hem igen är oklart. 

Ha en bra dag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0