src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Internet:)

jag har fått internet tillbaka och nu kan jag inte slita mig från datorn, kanske är bra att bli av med det ett tag så man får annat gjort:P Skönt är det att slippa springa till grannarna för att kolla mailen.

Håller på och packar tills i morgon då jag beger mig tillsammans med alla styrelser på skolan till Billingen och har teambuilding, det ska bli riktigt trevligt och vi stannar tills på söndag och sover på campingen:) Dock inget tält, som tur är, vi ska sova i stugorna med sängar:) I går när vi satt på FUM kom jag på en sak, jag är den ända i styrelsen som inte har glasögon av något slag:S Så jag kom på ett bra namn till oss, "uddan och glasögonormarna" :). För övrigt tycker dom andra i styrelsen att det är väldigt kul och reta mig, idag har jag fått två klockrena kommentarer:P Äh jag tycker det är roligt, håller på och filar på någe bra att säga tillbaka.

Nej nu ska Fia fixa det sista!

Höres på söndag!

Kommentarer
Postat av: diana

Så fin blogg du har! Besök gärna min! =) Just nu pågår det en tävling, "modell för en dag" där du kan vinna en modellfotografering av en fotograf! Delta gärna! =) // Diana

2009-02-08 @ 16:18:12
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0