src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Skitväder

Jag hatar verkligen när det regnar, det är så himla tråkigt och man kan inte gå ut häller för då blir man som en dränkt katt. Måste vilket fall gå ut sen för mitt kylskåp ekar verkligen, måste fyllas på. Vill egentligen inte handla för jag har inte så mycket pengar även fast jag fått CSN pengarna, gick åt ganska snabbt med alla räkningar. Blir snålt denna månad med, får leva på nudlar och pasta helt enkelt, billigast:/

Jag har verkligen pluggat hela helgen och nu börjar jag bli klar, är bara lite finslip kvar.Känns skönt, men jag vet inte om jag är så nöjd med det jag gort? Känns som att jag ska förvänta mig en komplitering och jag ska förbereda mig för det verkligen, ska sätta igång med andra uppgifter som ska in längre fram nu så jag har tid med den sen. 

I morgon är det skola igen, både föreläsning och seminarium, oj den kanske jag borde förbereda:P Efter skolan ska jag hem till Annelie och plugga, måste göra våra paruppgifter. Sen senare på kvällen ska jag gå och ta vaccinationsspruta för hepatit A och B inför resan.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0