src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Plugg!

image713Att plugga på en Söndag kan vara riktigt segt speciellt när man är lite småbakis med. Mår mycket bättre än i morse i alla fall och nu har jag fått i mig lite mat. Jag har lagt in det sista debatt inlägget med nu på våran konferens (FC). Orkar inte anstränga mig mer nu och jag anser mig gjort det som man ska. Känns som jag är berädd för att redovisa vårt projekt med, läste igenom förut och det kändes bra eftersom jag har stor koll på det område som jag ska presentera. Finns en sak som jag absolut inte känner mig förberedd för och det är att opponera på den andra gruppens arbete, för jag fattar inte deras projekt? Antingen är det jag som är seg eller så är det dom som är för otydliga. Vi ska ha ett seminarium i morgon om opponering och jag känner att jag inte har ett grepp om vad vi ska ha gjort tills i morgon häller mer än att läsa en bok och kolla igenom ett tilldelat arbete? Känns i kroppen att det är på sluttampen av terminen och att man snart ska vara ledig från studierna. Ett tecken på de är att man börjar glömma saker. Jag som brukar ha ett hästminne har fått ett måsminne:P Alltså jag glömmer allt, utan min kalender skulle jag inte klara mig.  

Kommentarer
Postat av: ingela

hej, gud va fin du är! Det syns verkligen de här kilona du rasat nu. kram

2008-05-18 @ 15:30:41
URL: http://SisterLing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0