src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Avreagera

Känner att jag måste avreagera mig lite innan jag går och lägger mig. JAG HATAR SKOLAN JUST NU!!!!!!! Det är så himla mycket att man får ta sig själv i andra hand. Det ser ut som ett helvete här och disk i ett berg, kläder som är otvättade, dammigt och damsugaren dammar den med för det hinns inte att ta fram. När ska man hinna? Jag mår inte bra av denna stress:( "Ni har helger som ni kan koppla av på" enligt lärarna...vilka helger? Jag har inte haft en lugn helg sedan i julas.. man kan inte bara gå hem och lägga skolan bakomsig för helgen utan den hänger med en som en svans i allfall. Vet att det är fler än jag som känner så här, lärarna verkar inte märka att studentantalet har minskat en hel del...de orkar inte med och jag är överaskad att jag är kvar än. Kommer de säkert märka efter sommaren då få kommer tillbaka, jag vet 6 stycken redan som ska sluta. Det finns säkert fler.... Det tror att inte vi har något liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0