src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Torsdag= MATCH

Veckan går fort och det är redan torsdag, och det betyder att det är match i kväll! Vi möter Hovsta kl 19.00 på Skyllbergsvallen. Mamma och Pelle ska komma och kolla i kväll med:) Blev riktigt glad för det var flera år sedan någon i min familj kom och kolla, man får mer energi då! Idag är jag inte lika nervös som jag var i söndags när det vr match, men det kanske var för att det var min första för året. Mina lår känns mycket bättre idag, kanske tack vare att jag varje gång jag vaknat i natt sträckt på låren så jag inte skulle vara för stel och ha för ont när jag vakna. Kanske inte direkt ska sitta still idag, utan röra på bena?

Pelle skulle i väg till jobbet nu och göra upp tider till nästa vecka och skriva i andra papper, och när han kommer hem ska jag in till Askersund och fixa lite kött till mig och Ketti till midsommar (OJ redan i morgon) när vi ska till Lina! Nu fick jag panik, VAD SKA JAG HA PÅ MIG????????? Det har jag inte tänkt på i huvudtaget ju? Ja ja jag får fixa någe:S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0