src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Måndag

Hellu:) Ny vecka och den började med jobb mellan 7-14, sen när jag kom hem så bestämde jag mig för att ligga på soffan och kolla på tv, gissa om jag kollade på tv? Ne, jag sov självklart:P Efter en helg med jobb kan man inte va annat än trött, har tre dagar kvar och jobba denna vecka sedan är det långledigt och då ska jag ner till skövde och städa lite.



Inget kommer bli som förr, nej jag vet... men det betyder inte att man får bete sig hur som hällst. Väx upp och bli en vuxen människa, glöm det gamla och gå vidare. Att fortsätta och såra och göra livet till ett helvete hjälper inte. Ingen ska ta någons plats men man ska respektera varandra.

Kommentarer
Postat av: vivan

Så sant! respekt är ordet som du och din syster har tappat efter vägen...om man inte har respekt för andra människor..blir livet till ett helvete som du skriver...och det gäller alla ...man mår bätre av att lyssna och lära..istället för att såra...och sen finns ordet FÖRLÅT..inte så svårt.....kramiz:)

2008-07-16 @ 11:28:30
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0