src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag 3 december

22 dagar kvar tills jag beger mig till Thailand:)

Ska snart i väg till skolan, vi ska ha seminarium i en timma och 45 minuter nu på morgonen sen är det grupparbete till klockan 15.00.  Får hem en leverans med Tupperware saker idag, så jag ska även aggera jultomte till min Värdinna som kommer få en hel del saker:P

I morgon är det dags att bege sig till VFUn igen, känns konstigt tycker jag eftersom jag inte har varit där på länge. Trevligt att träffa barnen i vilket fall:)

nej nu ska jag plocka ner min dator för den ska med till skolan är det tänkt. 

Vad ska ni göra idag?

Kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0