src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

God Jul

Idag är jg uppe tidigt, jag vaknade kl 8.00 men kunde inte somna om, det kändes som vilken dag som hällst. Jag gik ur min varma bedd och gick till köket för att läsa Nerikes Allehanda och då kom jag på det, det är ju julafton. Genast tänkte jag att det är ju synd att det inte blir en vit jul i år:( Jag vinklade persiennerna och kollar ut och jag tror inte mina ögon, DET HAR SNÖAT. Det är inte mycket snö men den det är vitt på backen och det räcker för mig. Hoppas det ligger kvar hela dagen!

Idag så jobbar mamma till klockan 16.00 så Pelle och jag ska åka till Töreboda en sväng och hälsa på Pelles Mamma och önska henne god jul. Sen ska vi hem och göra i ordning all julmat tills mamma kommer hem så ska vi äta och ha det gott! Sen på kvällen kommer Marina och Björn he hit oh då blir det julklappar. Sen är spektaklet över för detta år. Då är det jag som inte kommer kunna sova även fast jag borde sova ordentligt. Nervositeten för resan växer!

JAG ÖNSKAR ALLA EN RIKTIGT GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0