src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Uppdatering

Ja då har man inte skrivit sedan i lördags. I lördags tog jag första bästa tåg hem när jag fick reda på att de inte hade så mycket folk till träningsmatchen på söndagen. Åkte inte ändast hem för det utan för att jag pluggar bättre hemma i Åmmeberg då jag inte ser allt annat som behövs göras i lägenheten. Fick en hel del gjort i allfall. Jag spenderade lördagskvällen helt själv, eller helt själv var jag ju inte för jag hade ju mina små pluttiskissar hemma med. Kollade på körslaget där Lotta Engberg reprecenterade Laxå, tyckte jag kände igen folk från de laget. Men helt klart var Agnes lag bäst!

Söndagen började med träningsmatch mot Sköllersta på Solbega IP i Askersund. Fick spela 15 min så liten besviken var jag eftersom jag inte ens han bli trött. Vi förlora med 1-2 de fick ju såklart ett mål i sista minuten. Efter matchen åkte jag hem och fortsatte plugga, och när mamma slutade jobbet så körde hon mig till Hallsberg så tog jag tåget hem, he he jag åkte gratis för ingen kom och tog betalt. När jag kom hem var det dags att plugga igen.

I går var det dags att gå till VFUn och idag slapp jag den för jag fick jobba i stället mellan 9-17 (pengar). När jagkom hem så gjorde jag en hel del på portfolion och nu är det finslip kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0