src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Underbara Måndag!

Har nyss vaknat och det spred sig en glädje i kroppen när jag kolla ut genom fönstret och såg att himlen var alldeles blå och solen håller på och gå upp. Så här ska det tydligen vara hela veckan och det är sånd att det är min sista dag på VFUn för det är perfekt väder att vara ute i med ungarna. Men sådant är livet oh jag viste att denna dag skulle komma. Försöker inte tänka på att jag ska sluta för jag blir bara ledsen. Ska verkligen busa med ungarna idag och ha roligt:) Kommer verkligen sakna de små...

Kommentarer
Postat av: marina

vi har fint väder här med.
jag har min sista APU vecka . går hela veckan då. brukarvara inne på måndagar annars! ha en bra dag! tack för tröjorna!

2008-04-21 @ 06:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0